צביעת קירות בבית – 5 טיפים חשובים לפני שמתחילים לצבוע

כשאנחנו נכנסים לבית מסוים, ישנם הרבה דברים שתופסים את העין שלנו, הרבה דברים שיכולים להשפיע על הדעה שלנו בקשר לעיצוב וסגנון הבית. כל דבר גדול או קטן, יכול לתפוס אותנו בעין. אך אין דבר בולט יותר מאשר צבע הקירות שלו.

בתים חדשים או כאלה שנצבעו בצבעים חדשים לא מזמן, סביר להניח ייראו לנו הרבה יותר מבריקים, הרבה יותר נקיים, אם הצבע הוא מיוחד, שונה, לא לבן סטנדרטי, אז סביר להניח שגם ההתרשמות שלנו מהעיצוב והסגנון יהיה אחר. תלוי כמובן בצבע. לעומת זאת, בתים ישנים או כאלה שמזמן לא נצבעו, והצבע על הקיר מתקלף או דוהה, סביר להניח, יגרמו לנו להרגיש אחרת.

זו גם הסיבה שאנחנו מעת לעת, נדאג לצבוע את קירות הבית שלנו. סיבה נוספת לצביעת הבית היא כאשר אנחנו רוצים למכור או להשכיר אותו ואז לרב מתווכים, ובעיקר מתווכים מנתניה, ימליצו לנו לצבוע אותו כדי לשוות לו מראה חדש ומתוחזק.
עכשיו, אנחנו יכולים להזמין איש מקצוע שיעשה זאת בשבילנו ואנחנו יכולים להחליט על צביעת דירה בעצמנו. לרכוש את החומרים והציוד הנדרש, לפנות את הדברים השונים, לארגן את השטח ופשוט לצבוע את הקירות כמו שאנחנו רוצים.

לשם כך, אנחנו רוצים להציג בפניכם 5 טיפים שחשוב לדעת לפני שמתחילים בצביעת דירה, אפשר לקרוא לזה מדריך לצביעת דירות בקטן, אך לפני זה צריך להדגיש, צביעה היא תהליך לא מורכב אך הוא דורש זמן, דורש תשומת לב, דורש מאיתנו משאבים מסוימים. לכן, אנחנו צריכים להיות מוכנים לכך, צריכים להתפנות לשם כך, בשביל שנוכל לבצע את התהליך בצורה מסודרת, בצורה נכונה ואחראית. בין אם זה בשביל שנוכל להתחיל ולסיים את העבודה תוך זמן סביר וכן כמובן, בשביל שנוכל לבצע עבודה ברמה גבוהה.

טיפים חשובים לצביעת דירה

טיפ ראשון – בחירת צבע מתאים

לפני הכל, אנחנו צריכים להחליט באיזה צבע נצבע את הדירה. על פניו זה אולי נשמע מוזר, אך אנחנו צריכים לקחת בחשבון, עם הצבע הזה אנחנו נלך לישון בלילה, נקום בבוקר ונחיה איתו עד אשר נחליט לצבוע את הדירה שנית. לכן חשוב לשקול היטב את השאלה ולהחליט בהתאם.

טיפ שני – לתכנן את תהליך הצביעה

הכוונה היא, באיזה חדר להתחיל, לאיזה חדר לעבור אחר כך, כיצד נפנה את הדברים, לאן נפנה את הדברים. עדיף לתכנן הכל מראש ולא תוך כדי תנועה.

טיפ שלישי – לפנות את כל הדברים בצורה מסודרת

יש לפנות מהחדרים את הריהוט וכל דבר שיכול להפריע לנו בתהליך. בין אם זה נמצא על הקיר ובין אם לא. כך נוכל לצבוע את הדירה בצורה מסודרת ונוחה.

טיפ רביעי – לאטום שקעים, לפזר עיתונים על הרצפה

מאחר והצבע עלול להידבק למקומות שונים ויהיה לנו קשה לנקות אותו, רצוי שכל מקום בו אנחנו לא רוצים שיהיה צבע, יהיה אטום היטב.

טיפ חמישי – לצבוע בעדינות ובצורה מסודרת, נעימה וליהנות מהתהליך.

צרו איתנו קשר

שתפו את המאמר

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר